نمایش محتوا نمایش محتوا

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات تارنما را به اطلاع میرساند:

1-تارنما امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات  را برای شما متقاضیان گرامی در قالب خدمات الکترونیکی فراهم نموده است.

2-در قسمت «میز خدمت الکترونیکی» علاوه بر ارائه اطلاعات تماس مدیرکل خدمات دیگری نیز درج شده است . اطلاعات تماس جهت رفاه حال ارباب رجوعان نیز در قسمت تلفن های پاسخگوی پورتال نیز قرار داده شده است .

3-به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

4-تارنمای شرکت فرودگاهها و اداره کل فرودگاه لارستان بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

5-زمان از دسترس خارج شدن تارنماي از قبل اطلاع رسانی خواهد شد.

6-جهت سهولت در دانلود اطلاعات مورد نیاز لطفا از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده نمایید.

7-تمامي تغييرات و بروز رساني هاي تارنماي اداره کل  بدون خارج شدن تارنما از دسترس خواهد بود ولي در صورت نياز اين كار در پايان روزهاي جمعه انجام خواهد شد.